Gårdagen...

Jag känner mig sliten...
Gårdagen var jäkligt stressig. Började dagen på Lindholmen och skrev  ett svenska "prov"  8-10.
Sedan skulle jag till Torslanda och ha fordonskunskap :( Fick åka med en lärare dit, men hon åkte inte förrän 11.20. Var i Torslanda klockan 11.50
Detta gjorde att jag inte fick någon mat. Det fanns ingen tid till att äta.
Under fordonskunskapen blev jag så enormt hungrig, jag kände hur humöret blev sämre och sämre. Klarade ändå av hela lektion (12.10-15.30)
På väg hem var alla bussar försenade. Jag var hemma 17.20 (30 minuter försent). Klockan 17.30 skulle jag åka på innebandymatch. Shit vad jag stressade. Hade 10 minuter på mig att äta, byta om och packa väskan.

Väl i Grundsund gick det halvbra. Jag var inte alls på tårna när matchen väl började (hann väl vara inne typ 10 sekunder eller nått innan Grundsund gjorde sitt 2-0 mål)

Vi vann ialla fall matchen med 4-2. Jag lyckades med en grej ialla fall, nämligen ett mål.

Idag har jag mycket att göra... Måste städa rummet, plugga, göra sjukgymnasti och pilla lite på min kamera (fick den igår :P)

Denna vecka kommer inte vara jättekul om man säger så... Har enormt mycket i skola. Eventuellt så kommer jag inte ha tid till något annat än skolan. Det innebär att jag kanske inte kan träna denna vecka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0