Godmorgon!

Igår fick jag gjort lite mindre än jag hade tänkt mig.
Missade Marstrands bussen från Hjalmar Brantingsplatsen, så jag tog Grön Express istället. Väl i Kungälv så insåg jag att det var 1 timma kvar till Marstrands bussen gick från Ytterby station. Det slutade i alla fall med att jag hoppade av bussen på Kungälvs busstation och gick sedan till Ytterby station.

Det var faktiskt gött att gå, och foten blev mycket bättre!
Om det fortsätter så här, så ska jag börja träna på måndag :D

Idag är det spinning som gäller :D
Ev. om jag hinner så ska jag kolla när mitt lag spelar B-lags match mot IBF Göteborg, 19.40 i Idrottshallen.


Nää, nu ska jag inte ta mer tid från min engelska lektion...

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0