Har börjat träna foten nu...

Idag var första gången sedan 22/12 som jag gick på foten utan kryckor. Och tro det eller ej, det gjorde inte ont. Jag kunde till och med göra tåhävningar utan att det kändes.
Så idag har jag alltså gått normal, och gud vad härligt det var att ha på sig en vanlig sko.

Var och tittade när mitt lag mötte Partille idag. Shit vad jobbigt det var att stå och titta på, det ryckte i benen hela tiden.
Jag vill vara på planen nu...
Vi vann i alla fall med 4-1 :D
Grymt jobbat Marstrand!!!

Imorgon så ska jag gå tillbaka med min externa hårddisk (som jag fick i julklapp) för den vill inte fungera :( Å jag som har massa filmer på den... :(

Imorgon ska jag även spinna :D Det ska bli grymt härlig att börja träna igen. Dock så längtar jag mer till jag är tillbaka på innebandyplanen...

Nää, detta får räcka för idag.

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Coach

Min hjälte...

TRäna försiktigt så e du snart tillbaka

2008-01-13 @ 16:59:47
Postat av: Malin # 15

:D

2008-01-13 @ 19:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0