Är det någon idé att försöka sova??

Jag har ont, grymt on i foten.

Visst brukar det bränna till i foten med jämna mellanrum, men inte så här.Jag gjorde inget speciellt, utan satt bara framför datorn och surfade runt. Helt plötsligt började det göra såååå ont, det känns som om foten brinner och som om någon häller salt i ett sår ( jag vet hur det känns).

I vanliga fall brukar smärtan gå över efter ungefär 10 minuter, men nu har jag haft ont i lite drygt en timma. För ungefär 30 minuter sedan så tog jag smärtstillande med det verkar inte hjälpa. Om det fortsätter såhär så kommer jag inte kunna sova inatt.

Hmm, jag har ju ett antal ny nedladdade filmer att se på. Min bror har varit galen på mig för att jag har tagit upp hela det trådlösa nätverket här hemma. Men va fan, låt mig ladda ner lite nya filmer, det är ju inte bara jag som kollar på dem...
Jag vill faktiskt vara snäll.
Nu förtiden får man även skit för att man är snäll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0