Bakat, smärta och trött

Igår blev det inget inlägg... Jag var på Skara sommarland med Peter och hans kompisar. F-n vad kul det var. Det var precis vad jag behövde, lite roliga saker att skratta åt. Jag kommer minnas dethär länge ^^
Efter Skara åkte jag till min kusin där mamma, pappa och min andra bror befann sig. Mycket trevligt var det. :)
vi åkte därifrån runt 23-tiden...

Väl hemma så var jag trött, vilket ledde till att jag blev irriterad.
Jag upptäckte att mamma varit snäll och tvättat min jacka, men det uppskattades inte av mig (inte just då i alla fall). Jag fick ett anfall och stängde in mig i rummet. Allt blev bara fel där på kvällen.
Jag var för trött för att kunna vara på bra humör.

Efter en stund så lämnade jag mitt rum för att borsta tänderna, sedan blev god natt för mig... trodde jag... Kunde jag sova? NEJ! Foten gjorde ont, det hjälpte inte med tabletter.

Efter ungefär 4 timmar (alltså klockan 5 imorse) så lyckades jag somna. Men det blev inte så långvarigt.... Det hände en grej som jag kommer berätta om nu

Sanning eller dröm??
Klockan 8.02 vaknade jag av att mobilen lät. Det var ett mms av Carro. Jag hann bara läsa rubriken, där det stod: Jag har varit...  Mer hann jag inte se innan jag tappade mobilen och locket slogs ihop. När jag öppnade telefonen igen så fanns det inget mms. Inte heller något sms. Jag letade igenom hela mobilen för att kunna se på mms-/sms:et, men det fanns ingenstans. Jag tvekade lite, men tillslut la jag tillbaka mobilen på nattduksbordet. När jag vaknade igen vid 12 så tittade jag ännu en gång efter mms-/sms:et, men det fanns fortfarande inte något :S
Efter ungefär en timma så blev jag tvungen att sms:a Carro för att fråga om hon skickat något till mig imorse, men det hade hon inte. Så allt var alltså en dröm :O
Det kändes så verkligt. Jag kunde ju tilloch med läsa det som skickades till mig.
Mobilen lät alltså inte på riktigt utan bara i min dröm.

Hela dagen har jag gått runt och funderat på vad det var jag drömde. Vad ville Carro i drömmen? Vart hade hon varit? Det finns massa frågor som jag aldrig kommer få svar på :(

Nog pratat om min dröm...

Foten idag har varit åt helvete. Den är svullen, blå och gör jävligt ont. Jag klarar inte av smärtan längre. Det blir bara för mycket.
Imorgon ska jag till sjukhuset för att begära smärtstillande tabletter eller nått. Hur fan ska jag klara det annars??

I eftermiddags satte jag igång att baka lite, för att inte tänka på smärtan i foten.

Resultatet av mitt bakande blev: 1 limepaj och 165 vaniljbullar.
Efter detta är jag trött. Det tog längre tid än jag trodde det skulle ta. Men men, nu finns det massa saker att bjuda på när det kommer folk :)

Imorgon är det dags att åka till Resö.
Först ska jag till sjukhuset, sedan hämtar jag och mamma upp Angelika (kusin) i Nol. Efter det beger vi oss hem till mig för att packa. (Jag har inte packat någonting...) Sedan kopplas husvagnen på bilen, och vi åker iväg.

Jag kommer inte kunna blogga medans jag är där uppe, så det kommer inte bli några inlägg här på några dagar... JAg vet inte när ajg är hemma igen, det beror liksom på vädret.
Jag ska ha med min dator ändå, men det är bara för att kunna kolla på filmer.

Nu är jag för trött för att skriva något mer...

Ha en bra vecka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0