Bläää

God kväll (eller natt kanske man ska säga)

Klockan är lite efter två och jag kan verkligen inte sova. Har legat och sms:at med Daniel i lite drygt en timma, men inte gjorde det mig tröttare. Jag har försökt att bara ligga och blunda, men mitt tålamod är tillräckligt bra för att jag ska kunna blunda tills jag somnar...

Förutom att jag inte kan sova så mår jag sjukt illa (det kanske är därför jag inte kan sova). Jag fattar inte varför. Det kom för ungefär två timmar sedan :S


Brb, mobilen ringer.

Så nu är jag tillbaka. har mobilen i handen, så det tar lite längre tid att skriva nu... Jag funderar lite på hur jag ska göra för att bli tröttare...
Sätta på en film?? Nej, det blir bara tråkigt att kanske se halva och sedan somna.
Titta på tv?? Hmm, det finns inte så mycket bra att se på nu :/
Läsa något?? Jaha, vad för något??

Gud vad jag känner mig negativ. Det kanske är bäst att bara ligga och stirra upp i taket istället...

Sak samma, först ska jag prata klart i telefonen... Det kan ju ta ett tag.

Imorgon är en ny dag att se fram emot. Det ska bli runt 30 grader.  NICE :D

Kommentarer
Postat av: Emilie

jag är exakt likadan, varje natt. typ det enda som funkar är att somna framför tvn :P

och NO, inte najs med 30 grader !

2008-07-25 @ 02:27:49
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0