Deprimerad

Idag gjorde jag ett stort misstag.
Klockan var ungefär 10 och jag hade precis vaknat. Som vanligt tog jag fram datorn och la den bredvid mig i sängen.
På skrivbordet ( på datorn) har jag inte många mappar, det är typ schemat, kort, musik och några till.
Idag hade jag tänk att kolla igenom korten lite, och som vanligt dubbelklickade jag på det som jag trodde var mappen med alla kort. FEL FEL FEL. Istället för korten så kom mitt skolschema fram. Det är tydligen klart. Jag kan se hela schemat, dag för dag, fram till skolan slutar igen den 24 juni 2009 (!)
Jag föll direkt ner i ett mörkt hål. Det känns så overkligt att skolan snart börjar igen. På sommaren är det ju meningen att man ska ta det lugnt och vila upp, men det känns inte som jag kan vila. Det finns alltid något att göra. SUCK!


Idag är det bara 4 veckor kvar innan det är dags att bege sig till skolan och börja slita, stressa, plugga osv...
Det har gått 2 veckor och 1 dag sedan mitt lov började. Tiden går så j-vla fort.

Kan man inte bara trycka på en Slowmotion knapp??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0