:)

God morgon!
Nu har även jag vaknat till liv.

Jag trodde att foten skulle göra jätte ont idag, men det gör den inte. Det gör ondare än vanligt, men det är inte så farligt. "Knölarna" är blåa och hela foten (mest fotleden) är svullen, så okej är den ju inte.
Trots att den ser för jävlig ut och gör ont kändes det bra att träna igår.
Vem vet vad som visas på magnetröntgen. Kanske måste jag vila hur länge som helst....

Nog pratat om foten....

Idag ska jag inte göra så mycket. Det blir typ någon eller några timmar till framför datorn för att fixa lite saker, sedan så kanske jag drar igång med storstädningen av mitt rum. Om jag får gjort det idag så har jag hela morgondagen ledig :)

Dags att sätta igång så jag blir klar någongång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0