Filmkvällen blev en fest istället.

God kväll/natt.
Kvällen blev inte riktigt som planerat... vid halv sex blev jag hämtad av Jenny och hennes mamma. Vi åkte till Alex för att sedan transportera oss vidare till Henke i tega.
På väg till Alex så fick vi reda på att det inte var någon filmkväll utan en fest. Liksom tack för att du säger det så tidigt...

Sak samma.... Kvällen blev i alla fall bra. Det fanns ett antal extremt fulla personer. Jag vill inte veta hur de mår imorgon... Kvällen bestod av mycket tjöt, drickande, musik och allmänt dampande. Det var länge sedan jag dampade (på ett roligt sätt) så mycket som jag gjorde idag. Det var liksom kul att vara med folk man inte kände.

Jag har nästan precis kommit hem. Mina öron är typ bortsprängda av den höga musiken, kroppen känns sleten, men jag är inte ett dugg trött.
Kanske ska se om jag kan sms:a med någon i några timmar. Igår låg jag och sms:ade med Daniel mellan ett och två på natten. Så jäkla kul. När han ville sova så var det bara att sms:a någon annan istället.
Så mellan två och halv fyra så sms:ade jag med Fredrik. Det var också kul. Jag är glad att det var gratis, för att betala alla sms hade inte varit så kul....

Nää, nu ska jag ta och stänga av datorn så det inte blir så varmt i rummet. Fläkten har typ pajat i datorn, men jag kan inte göra något förrän skolan börjar igen. Det första jag ska göra är nog att lämna in datorn. Har tröttnat på att den inte fungerar riktigt. Bläää på den...

Ja ja...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0