Flygplan och stelkrampssruta

Haha nu kanske du tror att jag varit med om någon olycka, men det har inte. Rubriken är  bara en beskrivning på myggorna här uppe i norrland.

De är stora som flygplan och sticks som sprutor. helt jävla otroligt.
Igår när jag stod och borstade tänderna så passade jag på att räkna alla myggbett jag fått... 58 (!) stycken.
AJ, okej nu är det 59.
Varför äter alla på mig??
Tänk dig att du har en pingisboll inoperead under skinnet som kliar, då vet du hur jag har det...
Men mne, snart är det över. Bara morgondagen kvar... På onsdag morgon/förmiddag åker vi hem.
Det har varit mycket trevligt här uppe. Jag har fått träffat mina släktningar och fått reda på lite skvaller ^^

Nu börjar det lukta grillat här. Hoppas maten är klar, för jag är hungrig som en varg...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0