Fortfarande vaken...

Klockan är lite efter halv ett och jag är fortfarande vaken. Det går bara inte att sova. Mina ögon vill inte stängas, foten gör ont och det är värsta bastun i mitt rum.

Jag kommer garanterat vara vaken ett antal timmar till... Men jag har ju vant mig vid att vara vaken halva nätterna.

Jag skulle skrivit något här på bloggen, men precis när jag loggade in så glömde jag av det.
Åh vad trött jag blir på mig själv.

Tro det eller ej, men jag är faktiskt inloggad på msn nu med status online. Det var ju ett bra tag sedan det hände.

Hmm, det känns inte så kul att fortsätta detta inlägg om det inte fanns någon handling...

Nu ska jag packa lite... sedan kanske det är dags att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0