Gladare

Nu är jag lite gladare än i morse.
Jag fick ett sånt sug efter att träna, men eftersom foten e helt kass så kan jag inte göra så mycket. Cykla däremot vet jag att det fungerar okej, visst gör foten ont men det finns saker som är värre, så det blev en runda på 1 mil. Jag älskar att cykla runt med musik i öronen. :)

För 5 minuter sedan tog jag ut den andra kladdkakan ur ugnen. Jag ville överraska Mikael som älskar när jag bakar. Så nu står det två kladdkakor på spisen, och bara väntar på att bli uppätna.

Om ungefär en timma kommer min kusin hit, och innan dess ska jag ha hunnit duscha och plockat bort lite saker som ligger på skrivbordet. Om jag ska hinna det så är det bara för mig att säga hejdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0