God morgon :)

God morgon!

Nu har även jag vaknat till li :).
I natt var det fest till 3. En mycket rolig kväll blev det. Jag fick träffat alla kusiner som bor här uppe i Norrland. Dessutom fick jag "träffat" mitt blivande kusinbarn. Jag fick alltså träffat min kusins sambo. Det var första gången jag träffade henne, men det märktes inte. Hon var jätte trevlig.
Man vet ju aldrig när jag får träffa henne och alla mina andra kusiner.
Mitt blivande kusinbarn kommer inte bo i Sverige, utan i Norge. Jennifer är från Norge och min kusin flyttade dit för ungefär ett år sedan efter att han fått ett svinbra jobb.
Hmm ja, det återstår at se när jag får se kusinbarnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0