Lite om mig

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött, uttråkad och nere
Är det nåt du absolut inte äter: Det är nog lättare att säga vad jag äter... Är kräsen när det gäller mat...
Kläder just nu: Joggingbyxor och t-shirt
Musik just nu: Inget
Vad sa du senast: Jag är inte hungrig
Sommarplaner: Hälsingland, Resö, vara med kompisar, bada och lite sånt...
Fisk eller badkruka: Fisk
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: Sol
Spelar du nåt instrument: Nej!
Morgon- eller nattmänniska: det beror på. Jag är nog en blandning
Sparare eller slösare: Blandat =) Brukar inte köpa något onödigt...
Bästa film: Vet inte
Tror på liv på andra planeter: Tror inte att det är liksom gröna varelser men det kanske finns nånting där ute..
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja :)
Älskar du henne/honom fortfarande: Näe, inte på samma sätt. Men vi är väldigt bra kompisar :)
Ser du på kärleken som ett misstag: Neej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 :)
Bio eller promenad: Promenad
Rädd för insekter? Nää
Äckligaste insekten: Fästing
Det här är jag bra på: Hmm, ja du... finns det något? :S
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga
 Vad vill du jobba som? Går på ett tekniskt gymnasium men frågan är om jag kommer jobba med sånt när jag blir stor...
Chips, morötter eller godis? Morötter
Pizza eller hamburgare? Fy fan, inget tack. Massa fett som flyter omkring :S Hellre struntar jag i att äta!
Skriver du dagbok? Jag skriver av mig på min gamla blogg... om man kan kalla det agboksskrivande vet jag inte...
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kanske det :P
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Det brukar vara städat i 5 dagar, sedan stökigt i 5 osv...
Gungar du på stolen? Haha, alltid i mitt rum men annars inte.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur är din drömtjej/kille? Behåller det inom mig^^
Hur många syskon har du? 2. En storebror (19) och en lillebror (15)
Är du rädd för blod? Nä varför skulle jag vara det?
Saltar du på maten? Nej
Gillar du att sjunga? Nej
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? GTG (Göteborgsregionens tekniska gymnasium)
Anser du att du är stark? Haha, nää
Vad gör du om du får hicka? Jag har fått för mig att det är någon som tänker på mig, så jag tänker på alla möjliga olika personer och vips så är hickan borta :)
Röker du?  Nej!
Snusar du? Nej!!
Använder du knark? Absolut inte!
Kaffe, te eller inget? Hmm, det beror på... Är jag trött i skolan så blir det kaffe för att piggna till. om jag är sugen på något hemma så blir det te...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0