Lördag 5/7

Idag var det dags 40- och 50-års festen.

Morgonen var hektiskt. Mycket som skulle göras, ibland lite för mycket...

 
Jag hade den här klänningen på mig. Jag verkligen älskar den!


En del av släkten vid presentöppningen.
Jag har ungefär 200 bilder från festen, men det kommer inte bli några på några folk, för du känner inte dem ändå...


Här är dukningen som jag och Helené jobbade med på fredagkväll och lördag förmiddag...


Drycken som serverades :)

Festen var mycket lyckad. Det är inte varje dag man festar med släkten... Det går inte att förklara för andra hur det var, men jag hade kul. Att få träffa alla släktingar igen.


Till efterrätt fanns det tre olika saker + lite godis.
Här är ialla fall bild på det :) MUMS
Jag har receptet ^^


Det här får räcka med bilder från festen. Det känns bara onödigt att lägga ut mer, för jag tror inte det här är så intressant ändå... Men det är kul för mig att ha kvar detta inlägg i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0