Min resa FRÅN Ljusdal

Resa hem till Göteborg började klockan 8.45. Alltså inte lika tidigt som när vi åkte upp, men det var bara för att det inte skulle bli lika varmt idag som det var i fredags...

Vi valde att åka en annan väg hem.
Vi fick åka genom Järvsö, Vallsta, Alfta och Bollnäs.


Järvsö.


Vallsta. Jag hann inte riktigt med den här skylten. Men jag tänkte tagit ett bra kort, och det är tanken som räknas^^


Bollnäs


Alfta

Det blev en hel den kort på vägen hem, men det får räcka. Det finns en del kort som jag la in på inlägget om vägen dit, så det känns lite onödigt att lägga upp bilderna igen...


Vart tar vägen vägen?? :S


Sista bilden innan det var dags för mig att köra.

Jag fick vara med om en hel del. Massa fartkameror, 50-, 70- eller 90-vägar.
Dessutom var det kö pga väg arbete. För första gången i mitt liv fick jag krypköra med en bil. Det gick i alla fall bra.
På vägen dit tog jag kort på vägarbetet, denhär gången fick jag köra där. Kanske inte drömvägen, det var hoppigt, stenigt och så var vägen jättesmal :S Men jag klarade det i alla fall.

Jag fick köra mellan Torsby och Grums :) Även denna gång gick det bra!


När jag hade kört klar och pappa tog över så hade jag tänkt att fortsätta att ta kort, men när jag satte igång kameran så hann den vara igång i typ 10 sekunder innan batteriet tog slut :(


Hem ljuva hem.
Jag fick igång kameran precis innan vi svängde in på gårdsplanen. Dock så hann jag bara med att ta det här kortet, men det spelar ingen roll...

Det här var min hemväg i korta drag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0