Min resa TILL Ljusdal (4/7-08)

Det här blogginlägget kommer handla om min resa till Ljusdal

God morgon. Klockan är nu 7.14 och jag sitter i bilen, trött som ett svin. Var så trött när jag vaknade att jag inte orkade sminka mig...


Hårda bud i Mellerud. (Vi kom alltså till Mellerud :) )


Fucking Åmål.


I Grums fanns det bara gula bussar...


Här var det vägarbete

Efter vägarbetet blev det inga kort på ett tag. Jag körde nämligen mellan Sunne och Malung.
När pappa väl satte sig vid ratten igen så blev det lite kort :)


Sen kom vi till Mora


Hej Orsa :)


Här ser du bollträdet. Varje gång vi åker till Ljusdal så är detta höjdpunkten på hela resan. Eftersom jag hade glömt av vart det var någonstans och tvunget skulle ha kort på det, så fick jag sitta med kameran beredd hur länge som helst... Men vad gör man inte för att få ett kort? ^^


Såhär fin är skogen i Norrland


Det här är sista bilden jag fick tagit på vägen upp. Batteriet dog precis efter att kortet togs :(
Men men, det får symbolisera Ljusdal. Det är ju i alla fall en skylt med Ljusdal på :P

Det här var min resa upp.
Jag har massa mer kort, men det är bara massa flummkort på mig själv, så det är inget att lägga ut här... :P

Att 8 timmar kan gå så fort ibland förstår jag inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0