Minnet är tillbaka

Jag har kommit på alla lösenord nu.

Jag är glad att det bara tog ungefär en timma att komma på dem.
Har försökt att logga in på bloggen ett tag, men sidan har varit under uppbyggnad, så det har inte fungerat.

Hade tänkt att skriva ett inlägg på gamla bloggen, men det får bli imorgon. Om jag håller på att skriva på datorn så vaknar hela familjen.

Så för att inte väcka dem är det bäst att jag slutar.
Får se när jag somnar... det lär ju inte bli på ett tag. Datorn värmer upp rummet, så just nu är det "bara" 26.4 grader. Jag kokar ju nästan :S

Hmm... kanske dags att stänga av datorn nu, eller så lider jag hela natten och laddar ner alla filmer så slipper jag höra min bror gnälla imorgon.

kanske stannar framför datorn en stund till, för nu börjar Carro chatta med mig på msn.

Sak samma vad jag gör. Det kommer nog inte bli något mer inlägg från mig i natt. Så det kanske är dags att säga godnatt  på riktigt.

God natt!


Kommentarer
Postat av: K i m m e l i m

Jag har en bloggdesigntävling just nu i min blogg!



Jobbigt det där med att inte komma ihåg sitt lösenord. Det händer mig alltid och jag blir alltid lika nervös :)

2008-07-11 @ 10:19:24
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0