Minnet kom tillbaka :)

Nu kom jag på vad det var jag egentligen hade tänkt att skriva i det förra inlägget.
Kanske inte så jätte intressant, men jag har sån j*vla träningsvärk från träningen igår. Helt sjukt :O
Lår, ljumskar, armar, axlar, rygg, mage och vaderna känns ganska mycket. Jag tycker dock att det är lite härligt med träningsvärk, för då vet man att man har muskler^^
Och att man antingen är dåligt tränad eller att man kämpat på som f*n...
Jag vet inte riktigt vad som stämmer mest på mig, för dåligt tränad är jag ju men det finns en anledning till det: foten...
Men jag tycker faktiskt att jag kämpade på igår.
Så vi säger att det är en kombination av att jag kämpade bra och är grymt otränad...

Men vänta bara till foten är helt bra, då ska det bli annat. Tro inte att jag kommer ligga i soffan och slappa. Nej nej nej, då blir det till att bygga upp konditionen, styrkan, självförtroendet osv.
Jag kommer skynda långsamt!

Jag har skrivit det flera gånger innan, men fy fan vad roligt det var att träna igår. Det kändes faktiskt ganska bra. Det mesta fungerade riktigt bra. Jag är helt enkelt nöjd med min insatts.

Nu är det inte långt kvar till det är dags för magnetröntgen. Jag längtar faktiskt!!
Hoppas bara att läkaren hinner ringa mig innan hon drar på semester. Läkaren jobbar tydligen sista dagen den 18/7 och börjar jobba igen den 18/8.
Jag vill ju veta svaret så fort som möjligt! Att vänta till mitten av augusti känns inte bra...

Nu fick jag i alla fall skrivit det jag hade tänkt att skriva... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0