Mobil-klocka

Idag när jag, mamma och pappa var och köpte en GPS så såg jag den nya mobil-klockan. Den var riktigt snygg, men vad hade hänt om jag hade haft en sån? Jag vill inte ens tänka tanken på det.

Nu ska jag förklara varför.

Klockan kopplas till mobilen genom bluetooth. Varje gång någon ringer eller när man får ett sms så vibrerar den och ger ifrån sig ett litet ljud.
Om jag hade burit en sån klocka så hade min arm tillslut ramlat av. Tänk dig själv att ha en klocka på armen som vibrerar 50-70 gånger varje dag. Om det hade varit en gång som den vibrerat 50 gånger så hade det varit okej, men om det händer varje dag så blir det kanske jobbigt.
Om jag hade bruit klockan så hade säkert min kropp börjat tillverka egne vibrationer i armen. 
Nej, jag har konstaterat att en mobil-klocka inte är något för mig.
Jag är nöjd med den klockan jag har, utan vibrator!

Tack för mig :)

Ha en bra kväll
eller
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0