Nu är jag på gång :D

Shit, allt det negativa är nu som bortblåst.

Jag har sovit en liten stund, vilket jag verkligen behövde. Huvudvärken försvann och jag kände mig glad.
Nu när jag fått duschat och mormor strykt min klänning så känns det ännu bättre. Hur kommer det då kännas när klänningen är på och jag är sminkad? Jag tror det kommer vara kanon bra.
Det är bara lite drygt två timmar kvar tills alla kommer hit. Mina mostrar stressar runt som bara den. Jag är glad att jag inte behövde hjälpa till mer, för jag hatar verkligen att stressa!

Att busa lite med min lilla kusin (6 år) är bara så kul. Jag träffar honom ungefär en gång om året, men ändå känns det inte konstigt mellan oss. Oj, vad konstigt det lät, men jag menar det känns som vi träffas oftare.
Ibland kan det bli lite spännt mellan folk man inte träffat på ett tag, men att träffa släkten i Ljusdal känns aldrig konstigt.

Nu är det dags för mig att bege mig till badrummet för att sminka mig.

Åååh, vad härligt allt känns. Alla problem är som bortblåsa.

Kram

Kommentarer
Postat av: J0Z

VAR MED I DESIGN UTLOTTNINGEN I MIN BLOGG :D LYCKA TILL !

2008-07-05 @ 22:05:20
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0