Palla med en rubrik?

Det känns så konstigt att sitta här framför datorn med tv:n avstängd och mobilen bortslarvad någonstans i huset.
Min tv är alltid igång när jag befinner mig i rummet. Den är liksom min vän... Och mobilen hade jag inte klarat mig utan. Ett liv utan den är helt omöjligt. Jag vill alltid ha den nära mig!

Jag är inloggad på msn för första gången på hmm... ett jävla tag just nu. Ska jag vara riktigt ärlig så är jag nästan inloggad 24/7 dvs dygnet runt, men jag har status offline. Jag har tröttnat på msn, det händer ju inget kul. Trots att jag har ungefär 450 personer där, så är det bara 15 olika som jag brukar chatta med.
Jag ser ingen glädje med msn längre. Jag har nog suttit för mycket framför datorn och msn i skolan så det är inte kul längre. Jag har helt enkelt tröttnat.... ÄNTLIGEN kanske man ska säga. Det har funnit dagar då jag suttit uppe halva nätterna för att chatta med folk. Då är man fan inte normal.Hur kan man välja datorn framför att sova??

Jag hade tråkigt förut, så jag begav mig till köket och började baka lite.
Det blev vanliga muffins och bananmuffins. Dessutom en banankaka.
Att jag bakar när jag har tråkigt förstår jag inte, för egentligen så finns det så mycket annat som jag skulle kunna göra.
Idga hade jag tillexempel tänkt att städa rummet, men hur gick det med de då? Hmm, åt helvete kan man väl säga...
Följde med mamma till stan när hon skulle på sjukgymnastik. Och att lämna mig i stan en vecka efter att lön och studiebidraget kommit kanske inte är det bästa.... Hem kom jag i alla fall med två t-shirts och ett linne.
Förmodligen så kommer det inte bli någon mer shoppning för mig på ett tag... Kommer inte vara hemma...
På fredag drar jag till Ljusdal (Hälsingland) och är där typ till på onsdag. Sedan på måndagen efter det (14/7) drar jag, mamma, pappa och lillebrorsan till Resö (strömstad) och är där en vecka...
Kommer nog inte hinna med någon shopping under tiden, så det bli nog bra...

Imorgon måste jag ringa till Mölndals sjukhus... Så det är dags att leta upp mobilen nu...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hejhej! Kikar förbi lite :)

Är du intresserad av en bloggdesign så kan du klicka på "Bloggdesignhjälp?" i min meny!

2008-07-03 @ 01:19:00
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0