Rubrik?

Idag har jag faktiskt inte fått gjort så mycket. Har mest suttit framför datorn och pillat med lite saker, hållt på med photoshop och laddat ner lite nya filmer. Hade tänkt att städa rummet, men tiden rann liksom bara iväg. Jag tror inte ens min säng är bäddad eller det är upprullat i mitt rum. Det är mycket ovanligt... Jag vet inte när jag lämnade min säng obäddad efter att jag stigit upp ur den. Det kommer känns konstigt att bara krypa ner i sängen ikväll...

Imorgon hade jag tänkt att städa rummet, men nu vet jag inte hur det kommer bli med det. Mamma ska på sjukgymnastik i stan, så då tänkte jag följa med men stanna i stan och gå runt i affärer. Inte för att jag ska ha något, men att bara vara hemma och tråka är inte så kul. Jag vill ha något att göra....

Varför är det alltid så att man kommer på saker som man ska skriva här på bloggen, men när man väl loggar in för att skriva det så är det bortglömt? :S Lite mysko...

Jag vet faktiskt inte varför jag skrev detta inlägg, det är ju inget intressant... Men det är faktiskt inte någon som tvingar dig att läsa min blogg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0