Sjukgymnastik

Fan vad kul jag har då... Klockan är tjugo över ett och jag sitter i mitt rum och håller på med min sjukgymnastik. Sviiiiiin tråkigt, och det här kommer jag få hålla på med aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas lång tid till :(
Kul att bara SITTA och göra tåhävningar samt pressa ihop en boll. Detta ska göras tre (!) gånger om dagen. Fy fan...
På måndag ska jag tillbaka till sjukgymnasten. Eventuellt så kommer jag få börja göra andra "tyngre"saker då... Men allt beror på hur foten är då... I måndags var den helt åt helvete. Men det kanske inte är så konstigt med inflammation i nästan allt som går att ha inflammation i, samt ledband som är helt kassa.

Jag är så jävla irriterad... Dags att avsluta innan jag skriver saker som jag kommer få ångra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0