Skara sommarland imorgon

Imorgon klockan 7.20 ringer min väckarklocka. Då är det dags att stiga upp för att fixa klart allt innan det är dags att åka. Vid 8-tiden åker jag och brorsan hemifrån.

Jag orkar inte skriva något seriöst inlägg idag... Får bli ett imorgon, kanske om jag orkar förstås..

Hela morgondagen kommer i alla fall tillbringas på Skara sommarland med brorsan och hans kompisar.

Nu ska jag lägga över lite filmer på den externa hårddisken för att de filmer som jag håller på att ladda ner nu ska få plats på datorn...
När det är klart så blir det till att försöka sova...

Det kommer nog inte bli lättt. Foten gör ont, är svullen, blå och varm. Dessutom känner jag mig inte så bra. Är lite hängig och mår illa. Bara jag inte blir sjuk nu...
Igår tog det 3 timmar för mig att somna, hoppas det går snabbare idag...


God natt

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Kväll!

Allt bra med dig?



Ursäkta för reklamen men har en bloggdesignutlottning nu om du är intresserad! :o)

2008-07-11 @ 23:39:41
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0