Trött av ingenting :S

Idag har jag knappt gjort någonting och ändå är jag jätte trött. Helt sjukt.. Men jag fick ju faktiskt bara sova i 5 timmar i natt så det kanske inte är så konstigt att jag är trött...
Men liksom det är ju inte så ansträngande att leka tåg och titta på tv med Anton.

Jag har verkligen noll energi kvar.
Om jag ska orka kvällen så måste jag sova en stund. Så nu vet du vad jag ska göra.
Hoppas bara att det inte blir så att jag sover jättelänge för då kanske jag inte kan sova inatt...

Jaja, godnatt för en stund :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att bara vara :)

2008-07-06 @ 18:52:26
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Peaches

Ta en liten powernap! Det fungerar alltid! Om du har tid så dela gärna med dig av din åsikt på vårt senaste inlägg om anorexia. Berätta gärna om egna erfarenheter. Var anonym om du vill!

2008-07-06 @ 18:55:09
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0