Sms och lite annat :)

Det första jag gjorde imorse när jag vaknade var att kolla mobilen... Haha, 17 skickade sms och 4 mottagna samtal... oj oj oj säger jag bara. det roliga var att det var 11 olika personer jag hade skickat till.

Festen var i alla fall kanonkul. Jag satt och pratade och drack mest med två av mina kusiner med respektive. Jag hade jäkligt kul. Martina och jag fick fixa karaoke´n, och det blev lyckat.
Jag har ärvt min sångröst efter Wallström släkten (dvs mammas sida). Det är inte så mycket att hänga i granen, men med alkohol i kroppen så är det sak samma. Man kan ju alltid skylla på det ;)

Just nu så sitter alla andra och äter mat. Själv så sitter jag i vardagsrummet med datorn i knät och mobilen i handen. Jag är inte hungrig nu. Har gjort i ordning en tallrik som står i kylen nu. Det är bara att ta fram den när jag blir hungrig.


Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag. vi kanske skulle åka till Ljusdal (jag bor ungefär 7 km utanför i Tallåsen) en sväng. Det kan ju bli lite kul :)

Men nu börjar faktiskt min mage att kurra... Dags att ta fram min tallrik ändå :)

Ha en mycket bra dag i regnet (här spöregnar det, men det kanske det inte gör hemma :S)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0