Vill inte gå ut...

Jag måste fan vara störd :O
Ute är det typ 30 grader, solen skiner och det är perfekt väder för att dra och bada... Men inte för mig. Jag ligger inne i mitt rum och funderar på allt och ingenting. Jag har inga planer på att bege mig ut i solen. Jag har blivit lite sol hatare. Jag ser ingen mening med att vara ute när man bränner sig bara någon nämner ordet "sol". Kan det inte bli lite svalare så man kan gå utanför huset utan att dö av värmeslag??

I eftermiddag KANSKE jag ska till Jenny för att bada i hennes pool, men det är bara KANSKE.

För några år sedan så badade jag minst två gånger om dagen hela sommarlovet. Jag minns att det var härligt att bara hoppa på moppen och dra till Rörtången.

I år har jag badat 4 gånger. Helt jävla otroligt :O 
Vad hände egentligen?
Vad var det som fick mig att sluta bada??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0