"Bara" två veckor kvar

Imorgon är det två veckor kvar tills jag går på sommarlov. Det känns surt att alla mina kompisar slutar skolan idag och imorgon, själv så kommer man tillbringa ett tag till i skolan. Fast amn kan ju se de på ett positvit sätt också, jag läser mycket mer än alla andra gymnasieprogram, vilket betyder att jag förmodligen kommer ha en bredare utbildning när jag gått ur skolan...

Jag ser ljuset i tunneln, nu är det bara 3 prov kvar; Naturkunskap (imorgon), Produktionsutrustning (nästa torsdag) och Produktutveckling (måndag v.26) samt EN inlämning; samhällskunskap (lämnas in senast på söndag)
När jag väl sitter och tittar på hur lite det är kvar så får jag massa energi. Jag är ganska trött på skolan nu, ett sommarlov skulle liksom inte sitta helt fel... Men det är egentligen inte så mycket kvar i skolan, så det är bara att bita ihop och se glad ut :)

Hinner inte skriva mer nu, rasten är slut...

Det blir kanske ett längre inlägg ikväll, om jag hinner...

Ha en bra dag!

/Båten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0