Barnvakt

Godkväll kära bloggläsare.
Klockan är ungefär halv tio och jag har precis nattat min kusin som jag är barnvakt åt.
Just nu ligger hon bredvid mig i sängen och sover så sött.
Jag valde att sätta på en film för att hon skulle varva ner lite. Det blev Rudolf med den röda mulen. Den filmen påminner mig när jag var barnvakt åt en annan kusin för två år sedan. Hans föräldrar skulle fira 10 årig bröllopsdag, så då skulle jag vara barnvakt i en vecka. Varje kväll ville han se just Rudolf filmen. Jag förstår inte att man inte tröttnar. Jag tröttnade i alla fall på den filmen efter att jag fått kolla på den 2 kvällar i rad. Men lille Anton (som nu är 6 år) ville bara se den. Men det är väl så att barn aldrig tröttnar på något...

Min dag har i alla fall varit mycket bra. Jag har inte gjort så mycket, men det har varit härligt att slappa lite också....

Nu ska jag inte skriva mer för då kommer jag väcka Emma... Kanske inte jättebra att sitta med datorn i knät precis brevid henne....

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0