Carolina <3

Klockan är snart elva. Om detta hade varit en vanlig skoldag så hade jag känt ångest över att jag fortfarande satt framför datorn, men nu är det annat. Jag är bara glad att sitta framför datorn och njuta av ledigheten. Det har bara gått 12 timmar på mitt sommarlov och jag känner redan att detta lov kommer bli kanon.


Jag kände för att lägga in en bild på min kompis, Carolina även kallad Carro.
Det är henne jag har umgåtts med under hela ettan. Vi har haft så jäkla kul. Det finns vissa saker jag minns mer än andra, både positiva och negativa saker. Vi har stöttat varandra i motgångar och "mörka tider", skrattat tillsammans både åt och med varandra när det hänt något kul.
Det känns som vi har känt varandra länge, men det är faktiskt inte ett år :O
Jag kommer aldrig glömma allt vi gjort tillsammans, Rörtången 25/4 och lördagen (alltså i lördags 21/6) är det jag kommer minnas bäst. Även om lördagen inte slutade som planerat så hade vi väldigt kul innan när vi satt på berget och snackade om killar osv.
Jag och Carro har delat problem, smärtor, glädje och sorg, så det har bara blivit hälften så jobbigt som det skulle kunna vara.
Att veta att Carro finns vid min sidan är härligt att veta. Jag vet att är det något så är det bara att ringa, och det vet hon att hon också kan göra.
Jag och Carro vet nästan allt om varandra. Det är tryggt med henne vid min sida!

Nu kommer det bli lite jobbigt att inte träffa henne på ett tag. Imorgon åker hon nämligen till Finland och är borta i en vecka, men förmodligen så kommer det bli en filmkväll hos henne nästa vecka så det kanske bara är en vecka kvar till vi får träffas igen.

Jag är glad att vara kompis med Carolina. Hon har hjälpt mig med mycket. När det inte varit något som jag fattat i skolan så har hon förklarat. Likaså har jag fått förklara mycket i vissa kurser tex fordonskunskap. Vi har hjälpt varandra genom ettan. Utan varandra hade det blivit jobbigt. Det är så härligt med Carro, för om man missar en lektion så får man alltid veta vad som händer genom flera sms under lektionens gång.
Carro är helt enkelt en person som har hjälpt mig mycket.

Carolina är en mycket underbar person som är älskad av många!

Tack för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0