Godmorgon kära bloggläsare!

Sitter just nu i skolan. Svenskaprovet är avklarat, det gick ganska bra :)

Imorse hade jag inte alls lust att gå upp, hade bara fått sova i 1 timmar. Det gick bara inte att sova,jag hade för mycket i huvudet för att kunna koppla av...
Men men, sova kan man göra någon annan gång :P

Dagen idag bjuder på lite smått och gott.
Jag har rast till 10.00, efter det är det svenskaredovisning (man ska hålla ett tal där man ska skicka någon till "Dantes helvete") Jag satt inatt och funderade på vem jag skulle skicka, det slutade med att jag hittade på en person :) Mycket lättare :P

Efter att talet är gjort så är det lunch och träffa Carro.

Sist men inte minst så är det ellära. Förmodligen så kommer jag (och resten av klassen) att sluta tidigare. Eftersom det är sista lektionen så ska det förmodligen bara vara betygssamtal och bok inlämmning.
Man kan ju allid hoppas att skoldagen slutar tidigt så man kan spendera resten av dagen i solen med naturkunskapsboken framför. (misstolka inte nu, jag älskar absolut inte att plugga, men på onsdag har jag slutprov, så det är dags att börja plugga.... :/ )
Åååh, jag vill ha helg igen. Det kommer bli en lååång helg, för på måndag är jag ledig :D

Anledningen till att jag sitter här och skriver nu är för att pappret i kopiatorn var slut, så jag kunde inte skriva ut. Men nu är pappret påfyllt, så nu ska jag skriva ut det jag ska plugga på inför naturkunskapsprovet.

Ha en bra dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0