Grill, tröjvik och läkaren

Idag har jag (och halva klassen) varit på Lernia ännu en gång. Idag var den sista gången, vilket betydde att grillen skulle bli klar. När jag imorse så tvivlade jag ganska mycket på att den skulle bli klar i tid, men det blev den.
Lägger in lite bilder på den, bara för att jag är så nöjd :P
         
         Framifrån                  

Uppifrån


Sidan


Baksidan


På lunchrasten idag ringde min läkare. Hon sa att jag inte behövde gå med Aircasten längre, eftersom alla senor var hela.
Shit vad glad jag blev. Nu slipper jag den där varma klumpen som bara gör att jag får ännu ondare.
Hon hade även kollat upp när jag skulle på magnetröntgen, men minnet var tydligen kort. Hon trodde att det var den 23 juni, och det tycker jag väl är helt okej. Inte jättelångt kvar...

Efter skolan så åkte jag och Räkan till NWB för att vika de där j*vla tröjorna :@
Vi var där och vek i 2 ½ timma. Sorry mamma, men jag kommer inte vika några tröjor på ett tag :/
Men jag måste faktiskt erkänna att det är "roligare" att vika tröjor än att inventera....


Nu ska jag inte skriva mer, har lovat Carro att ta med lite mätresultat från ellära laborationen imorgon, så det kanske är dags att leta fram dem...

/ Båt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0