Hur i helvete tänker du???

Irritirad, frustrerad, arg, galen, stressad, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara mina känslor just nu.

En av mina lärare har idag sabbat hela min helg. Tack så jävla mycket!!!
På måndag är det sista provet för ettan. När jag snackade med läraren i måndags så sa han att det kommer ta ungefär 30 minuter att skriva provet, och att det bara är basic saker med på det. Men idag när vi kom till lektionen så hade han satt ihop TVÅ (!) papper med saker som vi ska kunna till på måndag.
Det var inte alls som han sa till mig. Det är är hur jävla mycket som helst. FAN FAN FAN!!!
Jag blir bara så jävla trött på skolan just nu... Hur kan man komma en torsdag och lämna en lapp med vad man ska kunna på ett prov som är på måndag? Det är ju för fan midsommar, och då är det väl meningen att man ska vara ledig, eller???

Jag har inte planerat in att plugga denna helg, det är liksom ganska fullt ändå...

Imorgon ska jag göra allt förutom att fira midsommar!
På lördag ska jag till Carolina (kommer sova över, så jag är hemma igen på söndag eftermiddag)
Som sagt så går halva söndagen bort direkt. På kvällen kommer det förmodligen bli rååplugg.... I värsta fall fårajg väl dygna (dvs vara vaken hela natten), men då kommer jag vara trött och grinig på måndag... Ja, vilket är bäst egentligen??

Nu har jag avreagerat mig lite, tack!

Orkar inte skriva mer idag... Dags för mig att lägga mig i soffan och kolla på tv (kanske fotbollen, Portugal-Tyskland... just nu står 0-2. Det kanske kan vara lite kul att titta på... i värsta fall kommer jag väl att somna gött i soffan :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0