IKEA, plugg och läkaren...

Min eftermiddag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... När jag var på väg hem från skolan så ringde mamma mig och frågade om jag hade lust att åka till IKEA och hjälpa henne och Gunne (en gammal arbetskamrat). Eftersom mamma har opererat sin axel så får hon fortfarande inte lyfta, eller överhuvudtaget använda armen. Gunne hade köpt en tv-bänk och de fixade inte att få in den i bilen själv. Det var där jag kom in i bilden. Snäll som jag är så struntade jag i det jag planerat (köpa fritidskort och sedan hem och plugga) att göra och istället åkte till IKEA för att hjälpa min kära mamma. Starke Malin här vettu^^

Efter att alla saker låg i bilen så började våran färd mot Marstrand.
Vi åkte över på Marstrandsön och monterade ihop alla Gunnes saker. Det var väl bäst att hjälpa till med det. Hade inte velat tänka på hur det skulle gå om Gunne skulle gjort det själv.... Haha

När allt var klart så begav jag och mamma oss hemåt till Hålta igen.
Så nu är jag alltså hemma.. okej då,jag har varit hemma i ungefär 2 timmar :P
Under den tiden har jag hunnit äta köttgryta och pluggat massa.
Imorgon är det dags för slutprov i Produktionsutrustning A. Äntligen är snart den kursen över.

Min nya mp3 har idag känt av hur det är att leva utanför förpackningen. Jag är jättenöjd med den faktiskt. Åååh, jag längtar faktiskt till jag hittar lite bra musik att lägga in på den.


Imorgon är det träning, och jag tror att jag kommer vara med (om jag hinner dit :S) Min förkylning är lite bättre idag, har inte haft ont i halsen i alla fall :D
Om jag mår så här imorgon så blir det träning för min del. Om det blir värre så får jag vara publik...

Idag ringde jag även till sjukhuset för att höra om det fanns någon tidigare tid för magnetröntgen, och tro det eller ej, men det fanns en tid den 3 Juli. Så nu blir röntgen gjord 2 veckor tidigare än det var tänkt, men det gör absolut inte mig något :P

Nu har jag inte tid att skriva mer, Sverigematchen börjar ju snart.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0