Jag kände efter tio gånger extra om jag levde

Shit pommesfrites. Det hände nyss något läskigt.Jag hade halvsomnat till en film på datorn. Det kom som en smäll, kände att det var något fel, kände noga efter pulsslag och andetag. Fick jag luft? Fick jag luft? Jag trodde att hjärtat stannade av, hjärtat och hjärnan och lugnorna.

Det var inte jag som stannat av, det var ni vet det här surrande ljudet i datorn, fläkten. Den tystande ner, stannade av. och när datorfläkten tystnade trodde jag att det var jag som tystnade. Jag liksom tappade andan, Jag och datorn är liksom ett. Jag trodde det var mitt hjärta. Jag kände efter tio gånger extra om jag levde, men det var bara datorns surrande. Då har man ägnat för mycket tid framför datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0