Midsommar, trött och sminkning...

Snart är denna fredag slut. Att det är midsommar har jag absolut inte märkt av... Jag hatar att fira massa j*vla saker...

Vi (min familj) har inte gjort så mycket. Det blev lite midsommar mat, men kräsen som jag är så blev det bara potatis, kötbullar och ägg för mig. Det andra vågar man ju inte äta, då kanske man blir förgiftad eller nått...
Förutom maten så har jag spenderat den mesta tiden i mitt rum. Jag har varit trött och har mest legat och halvsovit bort dagen...

När klockan var ungefär halv elva så fick jag ett litet sug på att hitta på en ny sminkning till imorgon. Så 30 minuter spenderade jag framför spegeln i badrummet. Resultatet bli faktiskt mycket bra. Det var länge sedan jag blev så nöjd... Nu har jag nog allt klart inför morgondagen/kvällen/natten som ska spenderas hos Carro :D
Fy fan vad kul det kommer bli. SE UPP FÖR HÄR KOMMER VI!!! :D


Oj oj vilket meningslöst inlägg... dessutom blev det väldigt ointressant, men jag är för trött för att orka anstränga mig XD
Kanske det är dags för mig att göra sängen fri (dvs, ta bort  kort, plattång, hårdisk,plånbok,kläder osv som ligger på...), och sedan är det dags att tvätta bort sminket och krypa i säng. Morgondagen kommer bli låååååååååååång....

Hoppas du har haft en trevlig midsommar :D

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0