Min dag...

Klockan är lite efter tre och jag är hemma :P
Dagen började klockan 6.00 av att väckarklockan ringde. Jag gick upp ur sängen, trött som ett svin (lyckades sova i 2 timmar. Varför kan jag inte sova när det är prov dagen efter? Det är ju då man ska komma till skolan och känna sig pigg...).
På bussen till skolan satt jag och pluggade lite... SEGT!!!
I skolan var det först prov, det tog 1 h och 15 minuter för mig. Efter det firade jag och Carro att det sista provet för detta läsår var avklarat. Det  blev mina hemmabakade kladdmuffins. Efter firandet så träffade jag svenskläraren, snackade lite med henne. Vi kom fram till att hon skulle ge klassen betygen så fort hon kunde. När klockan var 10 så hade jag fått reda på mitt betyg (är nöjd :D )och det var dags att lämna skolan.

Enligt schemat så skulle min skoldag varat i 7.5 h, istället blev det bara 2 timmar... men jag klagar inte.

Jag åkte sedan till Ytterby för att möta mamma och bror som skulle handla. Fick hjälpa till.... När det var avklarat så gick jag och bror och klippte oss. Nöjd :D

Nu har jag varit hemma några timmar... Har hunnit baka en "Falsk tosca"....

Jag orkar inte mer nu, det är dags att ta en liten tupplur... Får väl sätta väckarklockan så jag hinner till träningen...

Kanske kommer det ett bättre inlägg senare ikväll, men jag lovar inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0