Min helg i korthet

Fredag: I fredags hade jag det sista fysikprovet för denhär terminen. Nu är fysik A kursen avslutad (eller ialla fall nästan. Ska ha betygssamtal på onsdag.) När jag kom hem från skolan så bakade jag hur mycket som helst. Min bror tar studenten på torsdag så jag ville baka lite tills dess. Det belv tre olika sortes kakor :). Annars så hände det inte så mycket mer den dagen...

Lördag: Min lördag var ganska slapp. Den mesta tiden spenderades inomhus. Haha, jag tyckte det var kallt ute, men det var tydligen 27 grader. Jag inbillade mig tydligen att det avr kallt ;)
Jag stod i köket och bakade sockerkaka istället för att vara ute i solen. Sockerkakorna blev ialla fall hur bra som helst. Jag kanske ska satsa på att bli bagare istället ^^

När jag precis ställt in kakorna i ugnen så ringde min mobil. Det var min lilla (6år!) kusin som ringde.
Emma ville bara säga att hon tappat en tand, sin första! Shit vad stolt hon var. Ååh, jag minns själv hur det var när den första tanden trillade ur munnen. Du var man lycklig! :)
Tyvärr så var det dålig mottagning där hon var, så vi kunde inte prata så länge för vi hörde inte varandra :( Men på torsdag får jag träffa henne, så då lär jag få höra allt en gång till. Min lilla flicka <3

Söndag: Jag var med Sofia hela söndagen. Vi var med hennes moster och kusin i Tumlehed. Tro det eller ej, men jag badade faktiskt. Det blev det första doppet för iår! Förutom bad så blev det mycket solande, kanske lite för mycket för min del... Jag ser ut som en tomat just nu XD Haha, mycket mysigt.... NOT...
Men men, jag får skylla mig själv...
Söndagen var ialla fall mycket underbar! :D

Måndag: Jaha, nu var det måndag igen... Jag har fått gjort ganska mycket idag... Först var jag på utvecklingssamtal klockan 8.30. Efter det var jag med mamma på sjukgymnastik. Sedan åkte vi till moster å lämna lite saker, å så handlade vi lite.
Nu sitter jag hemma i mitt rum. Tyvärr så luktar det skogsbrand ute så det får bli att hålla sig inne :/
Jag funderar lite på om jag ska baka något kanske. Får se om jag har lust när jag väl drar fram allt....

Om en och en halv timma ska jag på träning. Jag vill också träna!!! För eller senare så kommer förmodligen foten att bli bra. I helgen har den faktiskt inte gjort ont alls :D

Ska städa lite här hemma nu...

Ha en bra dag!
/ Båten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0