Min kväll

Hej hej!
Min kväll blev inte riktigt som jag tänkt mig... Efter att jag skrev det förra inlägget hade jag tänkt att gå och lägga mig, men så blev det inte. Min storebror och hans kompis kom hem från en midsommarfest för att äta lite. När de hade ätit klart så frågade de om jag skulle med tillbaka till festen, och självklart tackade jag ja.
Kvällen bestod av lite allt möjligt...  På vägen hem så gick vi in till en granne (brorsans gamla förskolelärare) och snackade ett tag...
En mycket lyckad kväll!!!

Klockan är ungefär fyra, så det kanske är dags för mig att gå och lägga mig snart så jag nyktrar till så jag är pigg när jag kommer till Carro imorgon...

Kan ju bara meddela att det just nu är ganska ljust ute, så det kommer bli svårt att sova eftersom det kommer lysa in mellan rullgardinen och fönstret. Förmodligen så kommer det sluta med att jag lägger kudden på huvudet, istället för att putta ner dem på golvet, och somnar gött....

Hoppas din dag har varit lika bra som min! :D

Kram


Kommentarer
Postat av: Hannah

du vann designen! vill du fortfarande ha den, i så fall skicka en bild (stående) motto & rubrik

2008-06-21 @ 09:55:59
URL: http://bloggdesigners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0