Orkar inte komma på en bra rubrik....

Slänger in ett litet blogginlägg under tiden det är paus i fotbollen....

Idag har jag fått gjort mycket. Trodde inte att jag skulle få någon sovmorgon, men det fick jag. Emma vaknade klockan halv tio, och då var det bara att stiga upp :)
Aldrig tidigare har jag legat bredvid någon som varit så varm och snurrat så mycket. Jag vaknade säker tjugo gånger av att Emma låg fastklistrad på min rygg eller av att jag fick en spark... Men jag måste faktiskt erkänna att det är ganska mysigt att ha någon man tycker om tätt liggandes bredvid...

Förutom att ha umgåtts med min kusin så har jag varit ute på vift.
Jag och mamma tog en lång promenad på förmiddagen (1½ timma) Så mysigt att gå i skogen och höra fåglarna kvittra.

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag och mamma varit och hälsat på två morbröder. Träffade min kusin som jag träffar typ hmm... jätte sällan. Vi är jämngamla men träffas ungefär en gång om året, och då är det alltid hos mormor och morfar. Men nu ska jag och Angelika se till att det blir annat.

Imorgon är den sista innebandyträningen innan det är dags för sommaruppehållet. Fast man ska ju träna tre gånger i veckan så det man kanske inte ska kalla det ledighet. Men det är ju ändå lite ledighet att inte behöva ha någon tid att passa.
Jag har bestämt mig för att vara med på träningen. Det är mitt val och det går inte att överklaga...

Oj, nu började fotbollen igen...

Ha en bra fotbollskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0