Övningskörning, träning och fotboll

Idag så vaknade jag klockan 9.08 av att Carro skickade ett sms. Hon skulle precis gå på planet till Finland, coh hennes mobil skulle vara avstängd under en vecka. Jag vet inte om hon kommer klara det. Hur många sms får och skickar inte hon på en dag liksom?
Jag hoppas i alla fall att hon får det riktigt bra där borta!

Vid kvart i tio så åkte jag och mamma iväg till Backaplan. Jag körde, och se alla lever och är glada. Kanske det dog något fluga på vägen, men är den så dum att flyga framför en bil så får den faktiskt skylla sig själv...
Jag tyckte att körningen gick bra. Anledningen till att vi åkte dit var för att mammas mp3 inte fungerade så vi skulle byta den... När vi kom dit så fanns det ingen, utan i de la undan en i Bäckebol istället.
Jag och mamma gick i alla fall runt i några affärer, det slutade med att jag åkte från Backaplan en bikini och två linnen rikare^^
Jag styrde sedan bilen mot Bäckebol för att byta mp3:n där.
När vi fått den nya mp3:n så styrde jag bilen mot stenugnsund, där mamma skulle hämta ut sitt pass.
På polisstationen så var det ett litet spädbarn som skulle skaffa pass, eller rättare sagt föräldrarna skulle skaffa pass till den lilla pojken. Naww vad söt han var...

När jag kom hem var jag helt död. Det första jag gjorde var att lägga mig i soffan, med en filt över mig, och kollade på tv. Det tog inte så lång tid innan jag somnade, men idag fick jag inte sova så länge. Tror inte att familjen var medveten om att ajg faktiskt sov, så de höll på att snacka med mig så jag vaknade...

När klockan var runt halv fem så började jag fundera lite på hur jag skulle ta mig till träningen. Gick ut till garaget för att kolla om det fanns någon bensin hemma, men det fanns det inte. Men jag trodde att det var lugnt för sist när jag åkte från Ytterby så tankade jag moppen, så det skulle finnas bensin i tanken. Men fanns det de?? NEJ, gaah vad irriterad jag blev. Jag tror att min bror har lånat min moppe när jag varit i skolan... Det fanns typ 4,5 liter i tanken när jag ställde in den i garaget sist, men nu var det verkligen snustort... Den skulle inte ha startat om jag skulle försökt....
Jaja, det slutade med att mamma körde mig till Fontin. Jag hade ingen lust alls att träna... Så man kan ju säga att jag hade lite tur när det bara var jag och Rebecka där.
Jag valde att inte träna, foten kändes ganska dålig... :/
Istället åkte jag med mamma till yttern där det var fotbollsträning för mitt gamla lag. Jag som inte hade tänkt att träna fick så i mål. Trodde att den sista fotbollsträningen var gjord för länge sedan, men nähä.
Det var svinkul :D Jag saknar det lite.
Eftersom det var sista tränigen inför deras "sommarlov" så blev det glass efter träningen. Det var jättekul att sitta där och tjöta med alla gamla spelare...


Hmm, det där var väl allt om min dag...

Spanien vann fotbollsmatchen med 3-0...

Orkar inte läsa igenom vad jag skrivit så det får bli som det blir....
Idag är det ialla fall bara en vecka kvar till det är dags för magnetröntgen :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0