Pengar på mobilen och lösenord

Nu blir nog alla mina kompisar glada på mig...
Jag har fyllt på pengar på min mobil, så nu behöver ni inte bli galna på mig när jag ringer/smsar från alla möjliga olika nummer. Men det är lugnt, alla är mina, men jag änvänder dem bara när pengarna tagit slut och kontokortet lyser rött...
Nu kan ni dock vara lugna. Förmodligen så kommer pengarna räcka månaden ut :D




Min hjärna vill inte sammarbeta med mig idag.
Jag har glömt av typ alla lösenord till olika hemsidor.
Jag försökte logga in på msn med lösenordet till bloggen. På bilddagboken så var det msnlösenordet och här på bloggen så blev det bilddagbokens lösenord.
Hmm, ibland är det lite jobbigt att ha olika läsenord överallt.
Nu har jag dock fått ordning på alla lösenord... ÄNTLIGEN!!!

Har suttit och pluggat svenska några timmar nu, sååå trist. Nu ger jag upp. Jag orkar inte plugga mer, det får gå som det går på provet...

Det är dags för mig att säga:
143.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0