Peter´s student 2008-06-05

Gårdagen var fullpackad med massa saker att göra.
Dagen började med att min väckarklocka ringde 7.30. Trött var bara förnamnet på vad jag va, men jag hade inte så mycket val. Det första jag gjorde var att sätta på datorn för att skriva klart min laborationsrapport.
När den var klar steg jag upp ur sängen (jag skrev alltså rapporten i sängen  :P) och begav mig ut till köket. Där fixade jag lite inför Peter´s student, plockade fram lite kakor, sockerkakor osv.
Efter det hjälpte jag pappa att ställa iordning bord och stolar på framsidan av huset.

Tiden bara rann iväg, och det var knappt att jag hann att duscha :S. När det avr ungefär 30 minuter kvar innan vi skulle åka, så sprang jag in i duschen. Jag hann i alla fall bli klar innan det var dags att åka.

Jag orkar faktiskt inte skriva mer om gårdagen, däremot  så kommer det lite bilder här:
           
 Plakatet

           
 Peter springer ut

             
         Flaket


   
   Peter kommer hem


        Student bilen


Det var lite bilder från dagen...

GRATTIS BRORSAN!

GRATTIS ÄVEN TILL SOFIA SOM OCKSÅ TOG STUDENTEN IGÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0