SKF och förkyld...

Ryggvärken var som jag mistänkte: ett täcken på att jag skulle bli sjuk.
Jag misstänkte det ända från det att ryggen började göra ont, men jag ville inte säga något i fall att det inte skulle vara så...
Jag har de senaste fyra gångerna fått vrålont i ryggen dagarna innan jag blir sjuk... Det är faktiskt bra att min kropp säger till innan, så man kan planera lite :P
Nu får jag se hur det blir. Till skolan kommer jag bli tvungen att gå. En mycket viktig vecka...
Träningen på torsdag kommer jag kanske få avstå. Jag vågar inte träna om jag känner mig såhär...

Idag har jag inte alls ont i ryggen, men däremot har jag svin ont i halsen, är segt, trött, hängig och dessutom har jag på gränsen till feber :/
Näsan är bara att drömma att andas genom och halsen gör så ont att jag knappt kan äta :S. Mycket bra....

Om det hade varit en helt vanlig vecka så hade jag ringt till skolan och sjukanmält mig, men det fungerar liksom inte denna vecka.
Idag har jag varit på SKF och svarvat hela dagen. Trodde faktiskt att det skulle vara grymt tråkigt, men det var faktiskt riktigt roligt.
Efter SKF drog jag till stan och köpte en ny mp3. Det blev en röd med 2 gb :) Är riktigt nöjd trots att jag inte öppnat och testat den ännu :P

Imorgon är det en jäkligt viktig skoldag.
På morgonen ska vi repetera lite inför slutprovet som är på fredag.
Och på eftermiddagen ska vi ha en lektion inför praktiken i tvåan... Kollade mailen precis och då hade jag fått ett mail från skolan med ett mail angående praktiken i tvåan... Min klass går ut hmm... när va de nu? :S typ vecka 38 tror jag... kommer inte ihåg. Sak samma... Imorgon ska vi skriva ett CV och det är en lektion som jag absolut inte får missa!!!

Dessutom ska vi få busskort, eftersom våra terminskort slutar gälla på fredag kväll.

På torsdag så är det dags för slutprov, och missar jag det så har jag ingen chans att göra det innan sommarlovet. Istället så kommer man få vänta till det blir ett prövningstillfälle.

Som du kanske märker så har jag inte tid att vara sjuk nu. Jag kommer behöva gå till skolan trots att jag har feber och mår skit.

Sorry för att detta inlägg blev helt konstigt... Jag orkar liksom inte koncentrera mig....

Min energi har tagit slut nu, det är alltså dags för mig att krypa ner i sängen snart.

God natt!

/ Sjuklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0