Skolavslutning och träning

SOMMARLOV!!!!!
Det känns konstigt att det är sommarlov nu, tiden har gått så fort.
Avslutningen var mycket trevlig :)
Min dag började klockan 6.00. Jag trodde att det skulle vara vara en lite chill morgon, eftersom jag skulle ha 50 minuter på mig att duscha, sminka mig, fixa kläder och naglar samt äta frukost. Men riktigt så blev det inte. Naglarna tog lite längre tid än jag väntat mig, så jag hann inte äta frukost... :/
Det kändes faktiskt härligt att gå upp så lång innan bussen gick. I vanliga fall går jag upp 6.00 och går till bussen 6.20 ungefär....

Iskolan så bjöds det på underhållning på alla möjliga olika sätt :P
I klassrummet så hade mina lärare ordnat en "Hur väl känner du dina klasskamrater" tävling. Det var en fråga om varje person, och det är väl ingen som kan lista ut frågan om mig eller? ^^

Vilket lag spelar Malin innebandy i?
A. Kungälv KIBK
B. Ytterby KIBK
C. Marstrand KIBK

Det var ju inte en jättesvår fråga, för hur många gånger har jag inte haft Marstrandströjan på mig i skolan liksom? Jag tror att alla mina klasskamrater hade rätt på den.
När det var dags för betygsutdelning så blev det kaos i klassrummet. Lärarna hade skrivit ut alla betyg, men kopiatorn hade blivit konstig så allt hamnade i oordning. Det slutade med att man fick göra en efterlysning på sina egna betyg. Fast det var lite roligt också :P
10 stycken betyg fanns med på betygslappen. Jag är jättenöjd med mina betyg :D

När allt var klart i skolan drog alla mycket snabbt därifrån :P
På hjalmar så var det 35 minuter innan bussen skulle gå, så jag tog mig en tur i affärerna där... Det slutade med att jag kom hem med en kjol och två tröjor :)

Väl hemma så blev jag jättesugen på att träna: På med träningskläder, mp3:n fram och sedan bar det iväg på en CYKEL. Jag hade först tänk att bara cykla en timma eller nått sånt, men det var så kul att jag bara cyklade på. Efter en timma hade jag nått fram till mitt mål (som jag kom på undertiden jag cyklade) nämligen FONTIN. Det tog mig en timma att komma dit, 1.5 mil var det ENKEL VÄG.
När jag nått mitt mål så kändes det fel att bara cykla hem, så jag valde att träna lite till. Jag sprang (för första gången på hmm... hur länge som helst) 2.5 km.
Trött som ett svin satte ajg mig på cykeln och styrde hemåt. Det gick riktigt segt, helst hade jag bara velat slänga cykeln i diket och ta bussen hem, men va fan hade jag cyklat dit så var det bara att bita ihop och cykla hem med.
Hemresan tog lite längre tid, men det kanske inte var så konstigt när man var helt död och foten gjorde ont....

Tillslut kom jag i alla fall hem. Gött!! Jag var helt slut efter min träning så efter att jag duschat la jag mig framför tv i vardagrummet, och somnade. Klockan var då 3.... Jag vaknade efter någon timma för att jag frös, men min snälla bror gick och hämtade en filt  till mig. När filten låg på mig somnade jag om.
Jag sov och sov och sov lite till. 19.18 vaknade jag till liv igen.
Snacka om att jag var trött, det är liksom inte alltid jag bara kan gå och lägga mig och sova i nästan 4½ timma.

Jag är trött, trots att jag sovit så mycket....

Imorgon så blir det stan med mamma och sedan till Stenungsund. Jag ska övningsköra :P På kvällen är det träning i Fontin. Jag har haft planer på tt cykla dit, men nu tvekar jag... Fy fan vad jobbigt det var! :S Det märks att jag inte tränar så mycket längre... 


Jag hade tänkt att slänga upp lite bilder på gårdagen och dagen, men det orkar jag inte idag... Kanske det kommer några biler imorgon.... Men jag lovar inget....


Nu ska jag se på fotoll...

Ha en bra onsdagskväll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0