T1C

Idag var det ännu en chill-dag i skolan.
Jag började klockan 8.00 med produktionsutrustning A. Det var meningen att vi skulle få betyg, men läraren hade inte sammanställt allt, så istället kommer man få betyget utskickat i ett mail.

När klockan var ungefär 8.03 så kom läraren i "APU-kursen" och hade betygssnack. Jag fick alltså reda på det betyget som jag trodde skulle bli en överraskning... Även detta betyg är jag nöjd med :) Arbetet blev kanonbra och bedömningen från praktikperioderna var mycket bra.

När alla fått sitt betyg så drog hela klassen till slottskogen där det var dags för en klass stund med brännboll :)
Vi var där ungefär 10.00 och då blev det lite fika, jag hade bakat och Maria (lärare) hade köpt bullar. Jag vågade inte vara med på brännbollen eftersom foten är som den är. (Imorgon är det bara en vecka kvar till magnetröngen ska göras, så snart kanske jag slipper gå runt och ha ont hela tiden :) )
Istället för att vara med fick jag vara fotograf och det är ju inte helt fel.

Imorgon är sista dagen för T1c, till hösten heter vi Tesla.

Har inte tid att skriva mer nu, måste fixa iordning lite inför morgondagen. Har jag klart allt idag så kommer jag inte behöva gå upp så tidigt imorgon^^

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0