Träning :)

Wiho, jag har tränat innebandy :)
Fy fan vad kul det var. Jag glömde liksom av att foten gjorde ont....
Det kändes att jag inte tränat på ett tag, var helt död i slutet.

När jag tog av tejpen så kändes det mycket i foten. Den började svullna upp och göra ont. Men trots detta så ångrar jag inte att jag var med på träningen. Att inte träna innebandy på en månad till hade jag inte pallat. Det är jobbigt att sitta och titta på...
okej, just nu börjar jag ångra lite att jag var med på träningen... Foten har svullnat upp, och inne knölen är blå. Men skit samma hur foten känns, att få vara med och träna gör att jag tänker på annat.
Jag skiter i hur foten känns nu, imorgon eller om en vecka. För denna träningen kan jag leva på ett tag!

Nu väntar jag bara på att magnetröntgen ska bli gjord (på torsdag) så jag vet vad som är fel... 

Imorgon kommmer en uppdatering på hur foten känns och ser ut. Det kan ju bli lite kul... Kanske ;)



Vill bara påminna alla som tänker åka ut till Marstrand under veckan att det är fart- och alkokontroll på Marstrandsvägen ( väg 168).
Så ta det lugnt! :)

Själv så kommer jag nog inte befinna mig så mycket på vägen. Har lite andra planer innan det är dags att åka till Hälsingland...

Imorgon ska jag bränna ut två skivor som ska ingå i en present till mina mostrar. Dessutom har jag lovat mamma att lägga in några ljudböcker på hennes mp3 så hon har något att lyssna på när vi åker upp...

Onsdag: Städa rummet. Det ska bli en riktig städning dvs städa bakom och under sängen osv.... Tråkigt, men härligt när det är klart. 

Torsdag: Packa inför resan... 15.30 magnetröntgen.

Fredag: Dags att åka till Hälsingland. Ska förmodligen packa klart det sista, sånt som jag inte kan packa ner på torsdagen, dvs dator, mp3 och sånna saker... Tro inte att jag ska åka iväg ungefär en vecka utan min dator och hårddisk. Liksom, vad ska man göra när man får tråkigt? Hur ska jag klara mig utan bloggen, bilddagboken och några andra hemsidor???
Det går bara inte, så datorn får allt följa med :P 
Jag och resten av familjen ska bo hos min moster och henns familj, och där finns det trådlöst bredband, så det kommer kännas som hemma....

Annars så händer det inte så mycket innan det är dags för mig att lämna härliga hålan som jag bor i....

Dags att maila iväg lite bilder till lite folk...

Ha en bra kväll :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0