Värdelös dag...

Min dag har varit värdelös. Det har inte hänt någonting.
Jag har mest gått runt i huset och haft extremt tråkigt.
Jag tog bussen till Ytterby och handlade lite för mamma, allt för att få tiden att gå.

Jag har helt enkelt haft skit tråkigt idag. De senaste 3 timmarna har jag varit inne på alla möjliga olika chattställen på internet.
Det resulterade till att jag fick skapa mig en ny msn. Vill inte chatta med massa okänt folk på min "riktiga" msn...
Det har även blivit lite tv tittande. Värdelösa filmer....


Jag kan helt enkelt sammanfatta min dag med ett ord, nämligen: VÄRDELÖS!

Förmodligen så kommer morgondagen bli bättre, för då ska jag vara barnvakt åt min kusin. Det kommer inte bli så svårt. Bara att ta fram penna och papper så går det att sysselsätta henne några timmar. När hon tröttnat på att måla är det bara att ta fram massa toffsar, borste och en kam... Då är det dags för mig att få massa flätor och toffsar i håret. Det är tur att jag inte är ömhårad....
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0