Även det tråkigaste känns roligt...

Wiho, jag är glad. Jag förstår inte hur mitt humör kan ändras bara av att solen lyser lite.
Veckan som gick var verkligen kanon. Jag var glad och gick runt å skrattade hela tiden. Mina klasskamrater blev lite galna på mig. Men jag kan inte hjälpa det. Är jag glad så ska det synas också.
Till och med fysiklektionerna var roliga.

Haha, jag kanske är lite störd^^

Idag har jag inte gjort så mycket.
Först läkaren klockan 10.00
Sedan till skolan och planerade en tyskalektion med Marcus. Efter det prov i produktionsutrustning. Det gick faktiskt jättebra. Jag är mycket nöjd med mitt resultat. Efter provet gick vi till robotsalen å snackade lite om roboten. Nästa lektion ska vi börja programmera den :)
Nu har jag varit hemma i några timmar. Har fått gjort en helt del saker faktiskt. Den mesta tiden har gått till att repetera matte A. Imorgon är nämligen det sista nationella provet i matte :)

Nu är det dags för mig att hitta på något annat. Förmodligen så kommer jag göra mamma sällskap framför tv:n :D

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0